Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Tuesday 12 April 2011

nota buat sang......hurmmmmm..whatever

Bercerita tentang si polan ni..   .dulu..aku suke kat die..suke sangat..sampai satu hari tak dengar sore dy aku jadi sasau.aku berharap sangat dapat jdi someone dy...hahahhahaahah...dy simple,baik,lembut,penyanyang..aduh baik pujian lak...hahaha.. tapi aku dapat rasekan yg die bukan untuk aku..aku pun tak thu knpe suke kat die..mybe care dy yg lembut kot..
kiteorng slalu gak la skype dulu...ssuke gile aku tngok muke dy dalam skrin laptop aku..hahha..comel..mcm2 kiteorang cerite..tapi kisah ni tak panjang..aku mule rase macam terlalu terhegeh hegeh kat si polan ni..padahal dy relex je..
alah biase lah,,pompuan kan..so skarng aku dah cube lupekan dy..agak sukar lah mule2..tapi aku dapat hadapi jugak dengan bantuan rakan2...lagi pun dy jauh di perak sane..hahhaha..ok lah tu.. aku pun tak ingat dy sangat dah..cume rindu tu ade lagi lah..but its normal lah
so,,moralnye kat sini..jangan terlalu mengharap sesuatu yg tak pasti..kelak pasti merana diri..  tapi hidup ni chill sudah..kunbang bukan seekor.. 

No comments:

Post a Comment